VY A VAŠE INTERNETOVÉ STRÁNKY
TOHLE SI PŘEČTĚTE !
Mluvme o firemních nebo osobních stánkách, které nejsou pouze Vaším koníčkem nebo pokusem pro uložení zápisků a fotek z cest, ale oficiálním webem firmy, od kterého očekáváte udržení přízně stávajících zákazníků a vyvolání kladného dojmu od nových návštěvníků.
Pokud si domluvíte schůzku s důležitým zákazníkem, neobléknete se do starého a nemoderního kabátu. Deset let starý kabát dojem nezanechá. Podobně Vás zákazník vnímá prostřednictvím Vašeho webu. Když Váš web připomíná počátky internetu, návštěvník může získat dojem, že jste byl kdysi jeho nadšeným průkopníkem a dnes se pravděpodobně věnujete něčemu jinému a, že web udržujete pouze z nostalgie.
Není cílem měnit design webu každý rok, ale určitý „facelift“ co 2 až 3 roky je nutný. Stejně jako obchodník si nevystačí s původní výlohou, se kterou s nadšením otevřel svůj butik, tak se neobejdete čas od času podívat se na svůj web a zamyslet se, zda se Vám vlastně ještě líbí.
Nenabádáme Vás utrácet každý týden v Pařížské ulici, ale hezké moderní a nepředražené věci jsou k dostání i jinde. Tak jako chodíte čas od času ke kadeřníkovi či holiči, koupíte si hezký doplněk nebo novou aktovku či pero k podpisu nových smluv, tak je potřeba se maličko zlepšit a aktualizovat web, který Vás reprezentuje neméně.
Kdy je čas váš web změnit? Není na to univerzální návod, ale požádejte jednou za dva roky svého kamaráda nebo zaměstnance (co se nebojí říct pravdu), aby se podíval na Vaše firemní www … a pokud bude chvíli hledat vhodnou odpověď, tak ta doba nastala.
Pokud se rozhodujete web změnit radikálně, je někdy to potřeba udělat stejně jako se starou pračkou. Ne vždy opravy po opravách splní svůj účel, ať už z hlediska funkčního, estetického nebo i ekonomického.
Často se setkáváme s názorem, že mne reklama vůbec neovlivní, stejně jako si nikdo nic nekoupí nebo nepřijede podepsat smlouvu, když se jen podívá na moje stránky, ať jsou sebelepší. Přece rozhoduje jen osobní kontakt, známosti, cena, provize, sleva, kvalita výrobku, reference. Není to stokrát pravda. Už jste viděli stánky velké nadnárodní firmy, prodejce luxusních aut nebo hotelového řetězce, které by připomínali, že propustili webmastera před 10 lety?
Kvalitní, moderní a inspirativní web je obrovskou předností. Je to Vaše vizitka. Je to okno do Vaší firmy.
Co o nás řekli naši zákazníci
Díky za moderní grafiku, v oblasti poskytování služeb pro bezpečnost práce tento web hodně vybočuje ze zaběhlých kolejí.…Vladimír Šich, Ředitel SEQ s.r.o.